Sony VAIO VPCY11S1E/S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony VAIO VPCY11S1E/S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

rvm 22-04-2010
Geschreven voor: Sony VAIO VPCY11S1E/S

Fijne laptop, weegt slechts 1.8 Kg. Geheel in een mooie zilvergrijse magnesium afwerking, wat deze Vario een exclusief tintje geeft.
Het led scherm is zeer duidelijk, een fijn toetsenbord en voelt het geheel kwalitief goed aan. Batterij houdt het lang uit, 4 uur is makkelijk haalbaar. Het is een heerlijke laptop voor onderweg. Voor het type energie zuinige Intel Duo processor SU7300 welke deze Sony gebruikt, doet het zijn werk naar behoren, redelijk snel navigeren tussen alle programmas. Mede dank zij de 4 Gb. DDR3 RAM en windows 7 64 bit on board. Na jaren HP ben ik zeer tevreden met deze Sony. Deze Vario straalt veel kwaliteit uit. Een echte aanrader.